LUTY || PODSUMOWANIE

Już początek marca, luty jakoś szybko mi minął. W tym miesiącu pierwszy dzień wiosny, ale pogoda za oknem jest bardziej grudniowa niż marcowa :D

W lutym było nieco lepiej niż w poprzednich miesiącach, udało mi się przeczytać 6 książek w tym jedną lekturę.

Przeczytałam:
1. "Plaga samobójców" - Suzanne Young recenzja















2. "Kuracja samobójców" - Suzanne Young recenzja












3. "November 9" - Colleen Hoover recenzja












4. "Wieczór taki jak ten" - Gabriela Gargaś recenzja












5. "Czasami kłamię" - Alice Feeney recenzja












6. "Kamienie na szaniec" - Aleksander Kamiński












Kupiłam:

  • "Szczęście w miłości" - Kasie West
  • "Od złej do przeklętej" - Katie Alender
  • "Bardziej martwa być nie może" - Katie Alender
  • "Zanim zostaliśmy nieznajomymi" - Renee Carline
W tym miesiącu udało mi się również wygrać książkę "Bad boy's girl". Było to pierwsze rozdanie jakie kiedykolwiek wygrałam więc bardzo się cieszyłam. :D

Liczba przeczytanych stron : ok. 2000
Liczba przeczytanych stron na dzień : ok.72
Najkrótsza książka : "November 9"
Najdłuższa książka : "Plaga samobójców"

Do napisania,
N. 💜


Komentarze