MARZEC || PODSUMOWANIE

Hejka! Dziś jest ostatni dzień marca, a co się z tym łączy przychodzę do was z podsumowanie tego miesiąca. Zauważyłam, że w tym roku czytam średnio 4-5 książek miesięcznie, co nie jest dla mnie zadowalającym wynikiem, ale liczę na to, że w wakacje uda mi się wszystko nadrobić :D

Przeczytałam:
1."Czekam na ciebie" Lisa Scottoline recenzja 












2. "Srebrny łabędź" Amo Jones recenzja












3. "Na wschód od Edenu" John Steinbeck













4. "Eleonora i Park" Rainbow Rowell












5. "Zanim zostaliśmy nieznajomymi" Renee Carlino














Kupiłam:

  • "Rozgrywka" J. Sterling
  • "Mirror, mirror" Cara Delevingne with Rowan Coleman 
  • "Do zobaczenia nigdy" Eric Lindstrom
Liczba przeczytanych stron: ok. 2350 stron
Liczba przeczytanych stron na dzień: ok. 75 stron
Najdłuższa książka: "Na wschód od Edenu"

Do napisania,
N. ❤



Komentarze