PODSUMOWANIE WAKACJI || 2018


Nie mogę uwierzyć, że już jest wrzesień, początek nowego roku szkolnego, koniec wakacji. Te dwa miesiące minęły zdecydowanie zbyt szybko. Jeśli chodzi o to, ile książek przeczytałam w wakacje to jestem zadowolona, ale wiem, że mogłabym przeczytać więcej. W te wakacje przeczytałam 4 książki więcej niż w poprzednie, więc mam nadzieję, że w następne ta liczba także się zwiększy.

Przeczytałam:

1. "Dziesięć tysięcy słońc nad tobą" Claudia Gray













2. "Poświęcenie" Adriana Locke













3. "Nieodnaleziona" Remigiusz Mróz












4. "Zły Romeo" Leisa Rayven













5. "Zła Julia" Leisa Reyven













6. "Bad boy's girl 2" Blair Holden













7. "Bad boy's girl 3" Blair Holden













8. "Margo" Tarryn Fisher













9."Silence" Natasha Preston













10. "Tryjon" Melissa Darwood













11. "Kocham cię bez słów" Abbi Glines













12. "Wszystkie odcienie pożądania" Samantha Young












13. "Dziewczyna mojego brata" K.A. Linde













14. "Nothing more" Anna Todd













15. "Pierwszy raz" Agata Czykierda-Grabowska













16. "Szczęście w miłości" Kasie West














17. "Milion światów z tobą" Claudia Gray













18. "Żółwie aż do końca" John Green













19. "Wyskok" Elisa Carbone













20. "Uratuj mnie" Anna Bellon













21. "Nie zapomnij mnie" Anna Bellon












22. "Nothing less" Anna Bellon













Kupiłam:

  • "Wszystkie odcienie pożądania" Samantha Young
  • "Pudełko z marzeniami" Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński
  • "Nieodnaleziona" Remigiusz Mróz
  • "Dziewczyna mojego brata" K.A. Linde
  • "Tylko dobre wiadomości" Agnieszka Krawczyk
  • "Pośród żółtych płatków róż" Gabriela Gargaś
  • "Jesteś moim światłem" Abbi Glines
  • "We wspólnym rytmie" Jojo Moyes
  • "Ostatni wykład" Randy Pausch
  • "Chłopak, który o mnie walczył" Kirsty Moseley
  • "Teatr odtrąconych poetów" Tamara Ireland Stone
  • "Firstlife. Pierwsze życie" Gena Showalter
  • "Kołysanka" Sarah Dessen
  • "Hard beat. Taniec nad otchłanią." K. Bromberg
  • "Złe serce" Leisa Rayven
  • "Before. Chroń mnie przed tym, czego pragnę." Anna Todd
  • "Każdego dnia" David Levithan
  • "Na zawsze razem. Ella i Micha."
  • "Zmiana" J. Sterling
  • "Słodkie zwycięstwo" J. Sterling
Liczba przeczytanych stron: 8171
Liczba przeczytanych stron na dzień: ok. 113
Najdłuższa książka: "Wszystkie odcienie pożądania" Samantha Young
Najkrótsza książka: "Żółwie aż do końca" John Green

Do napisania,
N. ❤️

Komentarze