TA KSIĄŻKA POWINNA... TAG


Hej! Przepraszam, że teraz cały czas pojawiają się jedynie tagi, ale koniec semestru wiąże się z masą nauki. Ale niedługo powinno się to zmienić.

1. Ta książka powinna mieć kontynuację
Bardzo chciałabym przeczytać kontynuację "Ponad wszystko" Nicole Yoon

2. Ta książka powinna mieć serię spin-off
Kto nie chciałby zagłębić się jeszcze raz w świat Harrego Pottera?

3. Ten autor powinien pisać więcej książek
Kasie West. Co prawda ta autorka nie pisze mało książek, ale ma tak lekkie pióro, że jej książki mogłabym czytać cały czas.

4. Ten bohater powinien wybrać kogoś innego
Wybór Eadlyn nie do końca przypadł mi do gustu.

5. Ta książka powinna mieć inne zakończenie
Zakończenie "Tysiąc pocałunków" Tillie Cole złamało mi serce. Ta książka powinna skończyć się szczęśliwie.

6. Ta książka powinna być zekranizowana jako film
Zdecydowania seria "Rywalki" Kiery Cass.

7. Ta książka powinna być zekranizowana jako serial
Szczerze powiedziawszy żadna propozycja nie przychodzi mi do głowy.

8. Książka, która powinna być napisana z perspektywy jednej postaci
Uważam, że książki, które są napisane z perspektywy dwóch postaci są ciekawsze. Możemy się więcej dowiedzieć, lepiej poznać bohaterów.

9. Ta książka powinna mieć inną okładkę
Mi osobiście nie podoba się okładka "Dziennika Rachel".

10. Ta książka powinna zachować oryginalną okładkę
Bardzo podoba mi się oryginalna okładka "Wróć, jeśli masz odwagę".

11. Ta seria powinna zakończyć się na jednym tomie
Nic nie przychodzi mi na myśl :/


Do napisania,
N. ❤

Komentarze

  1. Sądzę, że Eadlyn świetnie współgra z Eiko i nie rozumiem twojej odpowiedzi w 4 pytaniu. Pozdrawiam MM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz