POSTANOWIENIA NOWOROCZNE BOOK TAG


Hej! Choć minął już tydzień pierwszego miesiąca 2018 roku to dzisiaj przychodzę do was z Postanowienia Noworoczne Book Tag.

1. Autor, którego książkę chciałabyś przeczytać w 2018 roku ( którego książki jeszcze nie czytałeś)

Aż wstyd się przyznać, ale nie czytałam jeszcze żadnej książki Colleen Hoover.  Myślę, że zacznę od "November 9" albo "It ends with us".


2. Książka, którą chciałabyś przeczytać

Od jakiegoś czasu chodzi za mną książka "Żółwie aż do końca" Johna Greena. Czytałam kilka jego książek i bardzo mi się podobały, a ta najnowsza zbiera dużo pozytywnych recenzji.

3. Klasyka, którą chciałabyś przeczytać

Muszę przyznać, że prawie wcale nie czytam klasyki, ale ostatnio chciałabym przeczytać "Duma i uprzedzenie" Jane Austen oraz "Wichrowe wzgórza" Emily Bronte.

4. Książka, którą chcesz przeczytać jeszcze raz

Rzadko zdarza się, żebym przeczytała książkę ponownie, bo wolę czytać tytuły, których jeszcze nie znam. Jednak jeśli musiałabym się zdecydować wybrałabym "Rywalki" Kiera Cass.

5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać

Ponad rok temu kupiłam "Chłopak, który chciał zacząć od nowa" Kirsty Moseley, ale jakoś nie mogę jej przeczytać. W bibliotece jest teraz tyle nowych książek. :D

6. Duża książka, którą chciałabyś przeczytać

W tamtym tygodniu kupiłam "TO" Stephan'a King'a i zamierzam zacząć czytać w ferie.

7. Autor, którego już wcześniej czytałeś i chcesz więcej

Niedawno przeczytałam "Franco" Kim Holden i mam ochotę poznać historię Kate i Gus'a.

8. Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać

Myślę , że już niedługo wezmę się za "Nothing more" i "Nothing less" Anny Todd

9. Seria, którą chcesz przeczytać i zakończyć

Bardzo chciałabym przeczytać "Dwory" Sarah J. Maas

10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś)

Naprawdę rzadko zdarza się, żebym zaczęła serię i jej nie skończyła, dlatego na chwilę obecną nic nie przychodzi mi do głowy.

11. Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak to ile książek chcesz przeczytać?

W tym roku pierwszy raz będę brać udział w wyzwaniu czytelniczym. Myślałam nad tym, aby podjąć się przeczytania 100 książek, ale biorąc pod uwagę to, że w tym roku zacznę 3 klasę gimnazjum to wydaje mi się, że będzie dobrze jeśli przeczytam 52 książki (1 na tydzień).

Do napisania,
N. ❤






Komentarze