GRUDZIEŃ || Cytaty


Lista cytatów, na które zwróciłam uwagę czytając książki w grudniu.

1. "Wróć, jeśli masz odwagę" Estelle Maskame
  • "Co powinno się mówić komuś, kto opłakuje śmierć rodziców? Nie wiem. Nikt nie wie."
  • "Wszystko, co wiem o dzisiejszym Jadenie Hunterze, to to, że nic nie wiem."
  • "Lękam się tego, bo znam ból wynikający z utraty kogoś bliskiego; wiem, jak straszliwy wpływ na ludzi może mieć żałoba wynikająca i jak bardzo ich zmienia."

2. "P.S. I like you" Kasie West
  • "Bo chyba zawsze chce się czegoś innego, niż się ma."
  • "Otwieraj się na ludzi, bo może Ci umknąć coś, co masz przed nosem."
  • "Słuchaj, moje ja, jesteś w stanie prowadzić normalną rozmowę z ludźmi, nie robiąc z siebie głupka."



3. "Problem" Non Pratt
  • "Ja też nie jestem idealny, ale pozwól mi samemu popełniać własne błędy."
  • "Jeśli mówię, że mi na czymś nie zależy, nie znaczy to, że nie zależy mi na niczym."
  • "Czasami trudno mi przetrwać dzień, a dzisiaj było wyjątkowo ciężko. Może dlatego, że po raz pierwszy od sześciu miesięcy nie chciałem być sam."
  • "Lepsi udawani przyjaciele niż żadni."
  • "Sen to niebezpieczny świat. Na te kilka godzin oddajesz kontrolę nad swoim ciałem i umysłem i stajesz się całkowicie bezbronny."
  • "Nie da się stracić kogoś, kogo i tak się nigdy nie miało."
  • "Płyną kolejne łzy i prawie się dławię swoim nieszczęściem."
  • "Dwa rozczarowania w jeden dzień to chyba dla mnie zbyt wiele."
  • "Ludzie, którzy pokazują tylko strzępki siebie, coś zatajają."
  • "Pragnąłem zadawać ból, miotając się w zapomnieniu, jednocześnie nie czując bolesnych uderzeń, które otrzymywałem."

Do napisania,
N. ❤





Komentarze

Prześlij komentarz