CZYTELNICZE NAWYKI TAG





Hej, bardzo spodobał mi się ten TAG, dlatego postanowiłam go zrobić.

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Najczęściej czytam u siebie w pokoju w fotelu albo na łóżku, ale tak naprawdę mogę czytać wszędzie.

2. Czy podczas czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Używam zakładek, ale kiedy akurat nie mam żadnej pod ręką zapamiętuje stronę. Niestety zdarza mi się też zagiąć róg kartki.

3. Czy możesz po prostu skończyć książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?
Muszę dojść do końca rozdziału, albo co najmniej skończyć stronę.

4.Czy pijesz albo jesz podczas czytania?
Zazwyczaj kiedy robię sobie przerwę od nauki na jedzenie wykorzystuję ten czas także na czytanie książki.

5.Jesteś wielozadaniowa? Słuchasz muzyki albo oglądasz telewizor podczas czytania?
Praktycznie zawsze słucham muzyki przy czytaniu. Nie przeszkadza mi też kiedy ktoś w tym samym pomieszczeniu ogląda telewizję.

6. Czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Kilka książek czytam tylko wtedy kiedy muszę przeczytać coś do szkoły, albo jakaś pozycja wyjątkowo mnie nudzi.

7. Czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
Mogę czytać wszędzie. Zdarza się, że biorę książkę do szkoły albo do lekarza.

8. Czytasz na głos, czy w myślach?
Tylko w myślach.

9. Czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Przestałam czytać ostatnią stronę, kiedy właśnie ona zdradziła mi sens całej książki.

10. Czy zaginasz grzbiety książek?
Tylko jeśli książka ma naprawdę dużą ilość stron.

11. Zaznaczasz swoje ulubione fragmenty? Jak?
Często zaznaczam ulubione cytaty zakładkami indeksującymi.

Do napisania,
N. ❤

Komentarze